1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Gönderilme zamanı: 26 Ara 2014, 11:36
gönderen Teknik2
Merhabalar,
iX serisi panellerde maile dosya ekleyerek kullanıcılara datalogger, reçete veya rapor yollamak istiyorsanız aşağıdaki örneği inceleyebilirsiniz.

[Linkleri görüntülemek için forumumuza üye olmalısınız]

Re: iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Gönderilme zamanı: 05 Kas 2020, 16:53
gönderen aekartalci
Burada maile datalogger verilerini nasıl ekleyeceğim.Bir de bu işlemi otomatik her gün 1 kere olmasını istiyorum.

Re: iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Gönderilme zamanı: 06 Kas 2020, 09:34
gönderen aekartalci
Merhaba ben bunu açtım fakat yollaya bastığım zaman göndermiyor.Pc'den çalışıyorum C:\ şeklinde dosyayı gösteriyorum bunu algılamıyor olabilir mi ?