Merhabalar,
iX serisi panellerde maile dosya ekleyerek kullanıcılara datalogger, reçete veya rapor yollamak istiyorsanız aşağıdaki örneği inceleyebilirsiniz.
[Linkleri görüntülemek için forumumuza üye olmalısınız]
iX Serisi İle Dosya Mail Atma
-
aekartalci
- Mesajlar: 8
- Kayıt: 21 Eki 2020, 09:11
Re: iX Serisi İle Dosya Mail Atma
Burada maile datalogger verilerini nasıl ekleyeceğim.Bir de bu işlemi otomatik her gün 1 kere olmasını istiyorum.
-
aekartalci
- Mesajlar: 8
- Kayıt: 21 Eki 2020, 09:11
Re: iX Serisi İle Dosya Mail Atma
Merhaba ben bunu açtım fakat yollaya bastığım zaman göndermiyor.Pc'den çalışıyorum C:\ şeklinde dosyayı gösteriyorum bunu algılamıyor olabilir mi ?
