iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Teknik Dökümanlar, Örnek Programlar, Kullanıcı El Kitapları
Cevapla
Teknik2
Beijer Türkiye
Beijer Türkiye
Mesajlar: 938
Kayıt: 08 Eki 2013, 14:47

iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Mesaj gönderen Teknik2 » 26 Ara 2014, 11:36

Merhabalar,
iX serisi panellerde maile dosya ekleyerek kullanıcılara datalogger, reçete veya rapor yollamak istiyorsanız aşağıdaki örneği inceleyebilirsiniz.

[Linkleri görüntülemek için forumumuza üye olmalısınız]

aekartalci
Mesajlar: 8
Kayıt: 21 Eki 2020, 09:11

Re: iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Mesaj gönderen aekartalci » 05 Kas 2020, 16:53

Burada maile datalogger verilerini nasıl ekleyeceğim.Bir de bu işlemi otomatik her gün 1 kere olmasını istiyorum.

aekartalci
Mesajlar: 8
Kayıt: 21 Eki 2020, 09:11

Re: iX Serisi İle Dosya Mail Atma

Mesaj gönderen aekartalci » 06 Kas 2020, 09:34

Merhaba ben bunu açtım fakat yollaya bastığım zaman göndermiyor.Pc'den çalışıyorum C:\ şeklinde dosyayı gösteriyorum bunu algılamıyor olabilir mi ?

Cevapla